Több százezer törzsvásárlója van a Praktikernek, éves forgalmának közel ötödét adják a visszatérő, hűséges vásárlók, akik 50 százalékkal többet költenek az átlagnál.
Úttörőből lett a régió egyik legnagyobb magyar központú franchise hálózata a Diego, amelynek üzletfilozófiája, hogy a vevők is és a vállalkozók is nyerjenek.
A természet iránti alázat, a profi hozzáállás, a maximalizmus és a folytonos kihívások keresése olyan tulajdonságok, amelyek nélkül nem létezik sikeres expedíciós hegymászás, ezen értékeket pedig a STIHL is magáénak vallja.
A válság évei után a tavalyi évet már nyereséggel zárta a magyar Praktiker. Ez – vagyis a fokozódó vásárlói aktivitás – a záloga annak, hogy a magyar befektetők tulajdonába került barkácsáruházlánc a jövőben is a vásárlók megelégedésére végezheti tevékenységét.
A magyar fogyasztók energiatakarékossági és -használati szokásait vizsgálta a környezettudatos és energiahatékony megoldásairól is ismert Legrand Zrt. A kérdőívre beérkezett válaszokból kiderült, hogy a hazai fogyasztók jártasak az energiafogyasztást csökkentő tippek és a XXI. századi, energiatakarékos megoldások terén, sőt a takarékosság érdekében tenni is hajlandóak a mindennapokban.
Havonta megjelenő lakásfelújítással, átalakítással, építkezéssel, kertrendezéssel valamint számos egyedi barkács- és javítási ötlettel, tanáccsal szolgáló színes magazin.