Díjazták a magyar kreativitást

Gép- és anyagújdonságok

Díjazták a magyar kreativitást

A Poli-Farbe Platinum matt latex festékét hirdető reklámfilm ötletessége és professzionális megvalósítása mellett a kritikusok sem mehettek el szó nélkül.

Az idei Cannes Corporate Media & TV Awards díjátadóján Arany Delfin díjjal jutalmazták az alkotást. Cannes-ban ugyanis nem csak a művészfilmeket értékelik. 2010 óta külön versenyen díjazzák a vállalati filmeket, az online és a TV-s dokumentumfilmeket. A díj történetének hazai nyertesei is vannak már, az ő soraikat gazdagítja tovább a Poli-Farbe Platinum matt latex festék reklámfilmjének eredményes szereplése, amely 2018-ban Arany Delfin díjat vehetett át.

A Poli-Farbe idei termékújdonsága, a Poli-Farbe Platinum matt latex mosható és dörzsálló falfestéke kapott figyelmet és új reklámfilmet. A szpot kreatív ötletét és megvalósítását a Greenroom, valamint az I’m FILM ügynökség valósította meg a festékgyár megbízásából. A reklámszpot kreatív igazgatója Vida Gusztáv, rendezője Mednyánszky René, operatőre Győri Márk volt.

A reklámfilmben hétköznapi emberek láthatók, akik egy óvatlan mozdulattal makacs szennyeződéseket kennek a falra. Ezek a szituációk mindenki számára ismerősek lehetnek. A film különleges hangulatához az elején hallható baljós hangulatú klasszikus zene is hozzájárul, valamint Reviczky Gábor drámai hangja is tovább fokozza a feszültséget. Szerencsére a falak Poli-Farbe Platinum matt latexfestékkel vannak festve, ami dörzsálló és súrolásálló, ezért könnyen tisztítható.

A reklámszpot központi üzenete: a latexfestéknek hála búcsút mondhatunk a bennünket mardosó bűntudatnak, egy mozdulattal eltüntethetjük a szennyeződéseket falfelületeinkről. Nincs több lelkiismeret-furdalás!

A reklámszpot egy budapesti loftlakásban készült, két forgatási napot vett igénybe, összesen hét otthoni szituáció felvételéhez rendezték át a helyszínt és tíz szereplő váltotta egymást a jelenetekben. A stábtagok száma meghaladta az ötven főt, így sokan örülhetnek a Cannes-ban elért sikernek.
A Poli-Farbe PR és kommunikációs, valamint médiavásárló ügynöksége a KRQ Communications.

A díjnyertes reklámszpot itt tekinthető meg: https://www.youtube.com/watch?v=OYNJ4JytTX0
A reklámfilm teljes verziója itt nézhető meg: https://www.youtube.com/watch?v=lzAcJN33ATw
A kulisszák mögé pedig ez a werkfilm enged betekintést: https://www.youtube.com/watch?v=tAqh-ySUR9I




hirdetés

EZT IS Ajánljuk
Gép- és anyagújdonságok
Hörmann: 25 éve Magyarországon
A fennállása óta családi tulajdonban lévő német vállalat 1991-ben mindössze két magyar munkatárssal kezdte meg tevékenységét hazánkban.


Gép- és anyagújdonságok
Diego: úttörőből régióvezető
Úttörőből lett a régió egyik legnagyobb magyar központú franchise hálózata a Diego, amelynek üzletfilozófiája, hogy a vevők is és a vállalkozók is nyerjenek.


Gép- és anyagújdonságok
Az újHÁZ Centrum idén is MagyarBrands-díjas
Kiváló Üzleti Márka kategóriában 2016-ban is elnyerte a Magyar Brand címet az újHÁZ Centrum.


Gép- és anyagújdonságok
Piaci átlag fölött növelte árbevételét a magyar Praktiker
Több mint 6,6 milliárd forinttal nőtt az előző évhez képest a Praktiker Kft. nettó árbevétele.


Gép- és anyagújdonságok

Everest Expedíció és STIHL












Fizessen elő a magazinra!

Havonta megjelenő lakásfelújítással, átalakítással, építkezéssel, kertrendezéssel valamint számos egyedi barkács- és javítási ötlettel, tanáccsal szolgáló színes magazin.



Fizessen elő digitálisan!





ötletmozaik.hu © 2020

minden jog fenntartva




Hírek csináld magad
Otthon-bútor Kert-balkon Szerszám-anyag Gyerkőc
Gép- és anyagújdonságok Ötletek Építési bajnokság