Hűek a vásárlók a magyar Praktikerhez


Több százezer törzsvásárlója van a Praktikernek, éves forgalmának közel ötödét adják a visszatérő, hűséges vásárlók, akik 50 százalékkal többet költenek az átlagnál.

Több ezer mesterember is rendszeresen jár a Praktikerbe. A magyar barkácsláncnál az egyik legkorszerűbb üzletiintelligencia-rendszer támogatja a hűségprogramot.
A törzsvásárlói rendszer hazánkban is egyre népszerűbb marketingeszköz, amelyet számos áruházlánc alkalmaz vásárlási volumenének növelése, ügyfélköre megtartásának és bővítésének érdekében. A Praktikernél 2015 szeptemberében helyezték új alapokra a programot, aminek köszönhetően 2018-ra közel 30 százalékkal növekedett a törzsvásárlói létszám. A Praktiker Plusz törzsvásárlói program mögött kialakítottak egy új Business Intelligence rendszert, és idén februárban elindították a mobil alkalmazásukat is, így már közvetlenül a mobiltelefonról is érvényesíthetők a törzsvásárlói kedvezmények a digitális kártya használatával. A mobil alkalmazással a fő cél a lojális ügyfeleik vásárlói élményének növelése volt.

A vevőket tekintve három jól elkülöníthető szegmens figyelhető meg a törzsvásárlói rendszerben: a laikusok, a hobbibarkácsolók és a szakemberek. Az elemzések szerint a szakemberek – vásárlói viselkedésük alapján – létszámukban közel 10 százalékban vannak jelen a rendszerben, mégis a törzsvásárlói forgalom majdnem 50 százaléka nekik köszönhető, ezért a Praktiker kiemelt célcsoportként tekint rájuk.
– Amennyiben egy szakember éves nettó vásárlása 2 millió forint felett van, kérhet személyes kapcsolattartót, aki számos plusz szolgáltatással is támogatni tudja őt: ez lehet egyéni kiszolgálás és szaktanácsadás, teljes körű szolgáltatás a tervezéstől az áru kézhezvételéig, egyedi  fizetési konstrukciók, házhozszállítási szolgáltatások. Ez a Praktiker Prémium Plusz nagyvásárlói programunk – mondta Burka Szilvia.

A Praktiker marketing és online szolgáltatások vezetője hozzáteszi: ez a lehetőség nemcsak vállalkozások és szakemberek számára elérhető, hanem egyszeri nettó 300 ezer forint feletti vásárlás esetén magánszemélyek is megkaphatják lakás-, házfelújítás vagy egyéb építkezési projektek esetében.
A Praktikernél az elmúlt egy év vásárlásai alapján a nem akciós termékekből 3-5, de akár 10% alapkedvezményt is kaphatnak a törzsvásárlók, mindezeken túl a szolgáltatások árából, például a házhoz szállításból is 20% engedményt kapnak. Évente 4-5 olyan extra törzsvásárlói akciós hétvégét is hirdet a Praktiker, amikor ennél nagyobb, akár 15% kedvezményt is kínálnak. A törzsvásárlói adatok birtokában pedig sokkal személyre szabottabb ajánlatokkal, akciókkal, kuponokkal tudnak a lojális vásárlóknak kedveskedni.

A Praktiker ma Magyarország meghatározó barkácsáruház-lánca, több mint 1400 embernek ad munkát. 1998-ban nyitotta meg első áruházát, jelenleg 20 üzletegységet működtet idehaza, webshopjában több mint harmincezerféle árucikk érhető el.

Tetszett a cikk? Oszd meg barátaiddal:
Nyomtatás

EZT IS NÉZD MEG!


Pályázati pénz szigetelésre, fűtésfelújításra
Elindult az Új Magyarország Lakásfelújítási Program. Az Önkormányzati és Területfejlesztési...
Mediterrán madáritató tőzegbetonból
Hosszan gondolkodtak a kertjük központi helyén üresen árválkodó terület kihasználásáról...
Teljes körű teraszszépítés
A közelmúltban esedékessé vált Teleki Tiboréknál a 25 éve épült szászvári ház teraszának...
A NORTENE MOSAIC panellel
az OUTDESIGN az INDESIGN szintjére emelkedik.
Barkácsverseny a Praktikerben
A Praktiker és a Black&Decker közös akció keretében keresi országszerte Magyarország...
Módosítja nyitva tartását a Praktiker
A vasárnapi zárva tartáshoz igazodva továbbra is a vásárlók igényeit próbálja kiszolgálni...

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION