A Daniella Villamosság mérföldkövei
A villamossági anyagok kis- és nagykereskedelmével foglalkozó vállalat 31 telephelyével, valamint modern, minden igényt kielégítő B2B és B2C webáruházával valódi országos lefedettséget tudhat a magáénak. 2010-ben a Daniella Kft. elérte a 10 milliárd forintos éves árbevételt, 2020-ra pedig szinte megduplázta éves forgalmát a nagy múltú vállalat.
A 3,6 milliárd forintos tőkebevonásnak köszönhetően 2020-ban több nagy volumenű fejlesztés is megvalósítottak, amelyek között a legjelentősebb a közel 2 milliárd forintból létrejövő nagytarcsai logisztikai központ megépítése volt. A beruházásnak köszönhetően a korábban 6000 m2 raktári kapacitásukat, 12 000 m2-re növelték. Az átfogó fejlesztés nem csupán technológiai jellegű volt, hanem nagymértékű létszámbeli növekedést is jelentett, ugyanis 40%-al bővítette a cég logisztikai munkaerőállományát.
A máig családi tulajdonban lévő, a 2021-ben több mint 20 milliárd éves árbevételű magyar vállalat mindig igyekezett lépést tartani a piaccal, sőt próbál egy lépéssel előtte is járni. A cégvezető szerint vállalatuk piacvezető szerepének megtartásához elengedhetetlen az innovativitás és a vevőközpontúságot szem előtt tartó hozzáállás.
„Büszkeséggel tölt el, hogy az idén 30 éves Daniella Villamosság Magyarországon a legidősebb cégek közé léphetett. Kemény és áldozatos munkával teli 30 év volt ez, mely során kollégáim és a vezetőség közös célja mindig az volt, hogy a piacon a legjobb szolgáltatást tudjuk nyújtani. Ezt a munkát a partnereink növekvő bizalommal hálálták meg - ez adott erőt ahhoz, hogy minden területen fejlődni tudjunk. Piacvezető pozíciónk, partneri és beszállítói kapcsolataink erőssége mellett természetesen külön öröm, ha egy újabb szakmai elismerés, mint a Business Superbrands is visszaigazolást ad ahhoz, hogy jó úton járunk. A mi sikerünk kulcsa egyet jelent a partnereink sikerességével – ezért fogunk dolgozni a jövőben is.” – fejtette ki Hadnagy Ernő, a Daniella Villamosság ügyvezetője.
Superbrands díj ajándékba
A kerek évforduló méltó ajándékaként - a három korábbi Magyar Brands díj mellett- a Daniella Villamosság 2022-ben elnyerte a rangos Business Superbrands üzleti elismerést is.
„A Superbrands díj ismét egy remek visszajelzése annak, hogy munkánkkal értéket tudunk teremteni a piacon. Ez a kitüntetés legalább annyira a partnereinké is, mint a miénk, hiszen idén már 30 év közös munkája, sikerei és a kialakult bizalom hozta ezt meg számunkra. A Díj számunkra nem csupán egy újabb elismerést jelent, hanem egy ígéretet is arra, hogy továbbra is folyamatos és tudatos fejlődés útján haladva fogunk dolgozni azért, hogy hosszú távon részesei lehessünk a partnereink terveinek és sikereinek” – mondta Nagy Tamás, a Daniella Villamosság marketing és kommunikációs vezetője. (x)
Havonta megjelenő lakásfelújítással, átalakítással, építkezéssel, kertrendezéssel valamint számos egyedi barkács- és javítási ötlettel, tanáccsal szolgáló színes magazin.