A munkavállalói elégedettség elérése mellett a Daniella Villamosság életében fontos szerepet játszik a jótékonykodás. A legutóbbi - az UNICEF Magyarországgal közösen szervezett - adománygyűjtő akció során közel 3,5 millió forint támogatást sikerült összegyűjteni a rászoruló és szükségben szenvedő gyerekek számára.
A Baumit folyamatos termékfejlesztésének fókuszában már hosszú évek óta olyan termékek állnak, melyek úgy tudnak hozzájárulni az egészségesebb lakókörnyezet kialakításához, hogy közben megfelelnek az egyre szigorodó környezetvédelmi előírásoknak és a fenntartható fejlődés követelményeinek is.
Magyarországon 2,5 millió családi ház van. Energetikailag korszerűnek 5-10%-uk mondható, melyek energetikai korszerűsítést nem igényelnek, hiszen ezeket eleve a kor követelményeinek megfelelően építették, vagy már energiahatékonysági szempontból teljes körűen felújították azokat. Az épületek 5-8 %-a bontásra érett, vagyis rentábilisan már nem felújítható, vagy állapota okán nem igazán lakható.
Úttörőből lett a régió egyik legnagyobb magyar központú franchise hálózata a Diego, amelynek üzletfilozófiája, hogy a vevők is és a vállalkozók is nyerjenek.
Mielőtt felraknánk a padlásra divatjamúlt kávéfőzőnket, esetleg levinnénk a pincébe a gyerekjátékokat, vagy egy újabb zsákba gyömöszölnénk megunt ruháinkat, érdemes utánanézni a lakóhelyünk közelében levő adományozási lehetőségeinknek.
Ha azt halljuk, hogy „tárgyi adományozás”, a tapasztalatok szerint ruhák, kisebb-nagyobb bútorok, műszaki cikkek és élelmiszerek jutnak eszünkbe, holott ennél jóval szélesebb a lehetőségek tárháza, csak egy kis továbbgondolás vagy utánanézés szükséges hozzá.
Az új Supralux időjárásálló zománcfesték a legkülönfélébb időjárási viszontagságok ellen is tökéletesen védi otthonukat, míg több tekintetben is fogyasztóbarátabb, mint elődje a Durol! Nézzük, mit tud a legújabb zománcos védelem, amely immáron mini kiszerelésben is kapható.
A fürdőszoba ma már nem egyszerűen a tisztálkodás helyszíne, inkább a felüdülés színtere. A fürdőtér ? korábbi mellékhelyiség szerepéből kinőve ?, mindennapjaink legszemélyesebb terévé vált. Főszereplője pedig kétségkívül a kád. Lássuk, milyen újdonságokat kínálnak a gyártók.
Havonta megjelenő lakásfelújítással, átalakítással, építkezéssel, kertrendezéssel valamint számos egyedi barkács- és javítási ötlettel, tanáccsal szolgáló színes magazin.