A váz félcolos, 2 mm falvastagságú csőből lett hajlítva, satuban, ám a satu eltörött, így a közeli villanyoszlopon lett befejezve. A két félből álló váznak teljesen szimmetrikusnak kellett lennie. A váz hátsó része a sárvédő ívével megegyezőre lett hajítva. A váz hegesztéséhez egy hosszú, egyenes, masszív pult kellett. A pult két végére egy-egy derékszög lett állítva, ami kijelölte az építési szimmetriatengelyt. A derékszögek teteje (egy zsinórral összekötve) kiadta a felső szimmetriatengelyt. Ebben a sablonban lettek a váz elemei összeállítva és összefogatva. A „bölcső” részben lett elhelyezve a hajtás is, illetve ide került a hátsó villa forgáspontja is. A hátsó villa eredetileg egy Jawa Mustangról származik, 40 mm-rel keskenyítve, megszabadítva a fülektől és konzoloktól.
Az első villa Springer stílusú, és az épített „chopper” motorkerékpárokról lett mintázva. A villaszárak 30 mm átmérőjű, 1,5 mm falvastagságú saválló csőből készültek, a megfelelő végesítések után. A közvetítőrúd 12 mm átmérőjű alumínium rúdból készült, a villanyakakat pedig Jenő 16 mm vastag alulemezből vágta ki.
Természetesen kellettek hozzá rugók, himbák és csavarok is.
A legmegfelelőbb fényezést több változat kipróbálása után sikerült eltalálni. Az alumínium alkatrészeket pedig Jenő mind polírozással felületkezelte – természetesen szintén saját kezűleg.
A kormányrögzítő is saját gyártmány. Alumínium tömbből lett egy darabban kifaragva, kifúrva, menetekkel ellátva, és ezután lett kettévágva. A kormányrúd egy Neuzer kerékpárkormány, oldalanként 140 mm-el megtoldva. Lefestve nyerte el a végleges formáját.
A tükröket is saját kezűleg készítette Jenő. A hátlapjukat 1 mm-es lemezből vágta ki, majd peremet hegesztett rá, a szárat pedig 6 mm-es négyszögletes anyagból formálta meg. A csengő egy kiszuperált botmixerből készült.
A sárvédők MZ ETZ motorkerékpár első sárvédőkből készültek, meg lettek magasítva, az első pedig – festés előtt – keskenyítve is. Ezen kívül motorkerékpárról érkezett a hátsó felni és a hátsó teleszkópok is, melyeket Jenő szintén átalakított.
Az ülés (nyereg) is saját készítésű, 2 mm vastag vaslemezből lett kivágva, formázva, domborítva, ellátva a rögzítő fülekkel a vázra illesztéshez és rugókhoz. A két darabból összeállított huzat vastag bőrből készült, az élénél végig lett lyukasztva és egy hosszú bőrzsinórral összefűzve. A párnázatot több réteg összeragasztott polifoam adja. Ugyanilyen technológiával készültek a különböző táskák is.
Az első lámpa eredetileg egy Riga motorkerékpáré volt, amit Jenő szintén átalakított: levágta a rögzítőfüleket és eltüntette furatokat, illetve újakat készített. A hátsó lámpa egyedileg készült, alumínium lemezből, Wartburg hátsó lámpából és egy ledes villogó lámpából.
Havonta megjelenő lakásfelújítással, átalakítással, építkezéssel, kertrendezéssel valamint számos egyedi barkács- és javítási ötlettel, tanáccsal szolgáló színes magazin.