A vállalat átnevezése egy tudatos márkaváltás részét képezi, 2019-től a teljes VIKING termékportfólió kizárólag STIHL márkanév alatt kerül majd kereskedelmi forgalomba.
Még idén találkozhatunk a zöld-fehér gépekkel a boltokban.
"A folyamat már elkezdődött" - mutatott rá Bakon Gábor, az Andreas Stihl Kft. cégvezetője, aki felhívta a figyelmet Dr. Bertram Kandziora, a STIHL ügyvezető igazgatójának nemrégiben tett nyilatkozatára, amelyben kijelentette: az év elején sikeresen átalakították az első kerti gépeket, így az akkus fűnyírókat már kizárólag narancssárga változatban, STIHL márkanévvel lehet megvásárolni. Fontos azonban megjegyezni, hogy a VIKING márka alatt futó zöld termékek 2018 végéig még beszerezhetőek a STIHL szakkereskedésekben. Természetesen a márkaváltás folyamata alatt, illetve az után is érvényben maradnak a garanciával és szervizeléssel kapcsolatos szolgáltatások.
A tiroli gyár a Stihl cég fontos része.
Dr. Clemes Schaller, a STIHL Tirol ügyvezető igazgatója közleményében szögezte le: a langkampfeni gyár a globális vállalat kulcsfontosságú tagja, hiszen a vezeték nélküli és vezetékes elektromos készülékek nagy részének előállítása az ausztriai gyárban történik. "Annak érdekében, hogy a kertészeti eszközök iránti kereslet továbbra is globálisan növekedhessen, 22,8 millió eurós beruházást hajtottunk végre a termelés és a termékfejlesztés területén gyárunkban. A befektetés eredményeként száz új munkahelyet teremtettünk" - mutatott rá.
Mint ismert, a STIHL professzionális erdészeti és mezőgazdasági gépeket, valamint a hobbikertészek számára ideális eszközöket gyárt, fejleszt és hoz kereskedelmi forgalomba az egész világon. A termékcsaládot kiegészítik a VIKING kerti gépek, amelyek 2019-től kizárólag STIHL márkanév alatt lesznek megvásárolhatóak a szakkereskedésekben.
A STIHL cégcsoport jelenleg 37 értékesítési és marketing leányvállalatot, mintegy 120 importőrt és több mint 45000 szakkereskedést üzemeltet több mint 160 országban. A vállalat hét országban, így Németországban, az Egyesült Államokban, Brazíliában,Svájcban, Ausztriában, Kínában és a Fülöp-szigeteken rendelkezik gyárakkal. A STIHL 1971 óta egyet jelent a világ legelismertebb láncfűrészmárkájával is.
Az 1926-ban alapított stuttgarti székhelyű anyavállalat a tavalyi évben világszerte 3,8 milliárd eurós értékesítési volument ért el, miközben 15875 ember számára nyújtott biztos megélhetést.
Havonta megjelenő lakásfelújítással, átalakítással, építkezéssel, kertrendezéssel valamint számos egyedi barkács- és javítási ötlettel, tanáccsal szolgáló színes magazin.