A két kategóriában (üzleti és fogyasztói) elnyert elismerésről független szakemberekből álló bizottság döntött szakmai szempontok és a fogyasztók körében végzett márkaismertségi és -kedveltségi kutatás alapján.
„Nagyon örülünk az elismerésnek, mert ez egy fontos mérföldkő, egy jelentős visszajelzés a piac részéről. Az értékét jól érzékelteti, hogy az elnyeréséhez 25 évnyi következetes cég- és márkaépítő munka kellett Magyarországon” – mondta Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezetője.
Hozzátette: mindez azt jelenti, hogy az elmúlt negyed évszázad alatt félmillió tonna terméket gyártottunk, 85 ezer szakembernek adtuk át a tudásunkat, 1200 ügyféllel állunk kapcsolatban, mindezzel pedig sok-sok ezer épület létrejöttében segítettük az építőket és építtetőket.
A Superbrands program tizenkettedik, a Business Superbrands program pedig kilencedik alkalommal került kiosztásra. A jelölt márkák egy előszűrésen estek át, ahol megvizsgálták az online jelenlétüket, a márkaépítés gyakorlatát, figyelembe vették a márkákkal kapcsolatban megjelent negatív és pozitív híreket. Ezt egészítette ki a fogyasztói márkák esetén a GFK Hungária Piackutató Intézet által elvégzett ismertség, kedveltség kutatás, üzleti márkák esetén pedig a Bisnode segítségével végzett pénzügyi értékelés. A kutatás eredményeinek összegzését követően kerültek ki a legkiválóbb márkák, akiket végül a Szakértő Bizottság értékelt, és döntötte el, hogy mely márkák lettek idén Superbrands és Business Superbrands díjazottak.
Havonta megjelenő lakásfelújítással, átalakítással, építkezéssel, kertrendezéssel valamint számos egyedi barkács- és javítási ötlettel, tanáccsal szolgáló színes magazin.