Megújult a Hotel Helia Episode Étterme és terasza


Elegáns és letisztult látványvilággal, különleges belsőépítészeti megoldásokkal és új gasztronómiai koncepcióval megújult a Danubius Hotel Helia Episode étterme, valamint a szálloda terasza.

Az Episode étterem és a terasz étlapjával és exkluzív, Duna melletti, gyönyörű, panorámás tereivel, a modern magyar gasztronómia és az életteli budapesti hangulat kedvelőit is megcélozza.



A szálloda nagyszabású ügyfélparti és sajtótájékoztató keretében mutatta be a helyszínt 2019. június 5-én. A megújulás legfőbb elemei az új, fiatalos stílus, a konyhatechnológiai fejlesztések, a rendezvények sokoldalú kiszolgálására optimalizált belső megoldások, valamint az étterem és a terasz nyitása a budapesti vendégkör felé is. A dizájn a spanyol tervező, Nathalie Rottenburg nevéhez köthető. A kivitelezési munkálatokat a Danubius Hotels Group megbízásából a DVM group látta el.


Az Episode Étterem új, A’la carte étlapot kapott és a reggeli választékot is bővítette. A látványkonyha minden reggel elkápráztatja a vendégeket – akár rendezvényeken, gálaétkezéseken is látványos elem lehet, az újonnan kialakított belső és külső tér pedig hatalmas rendezvénykapacitása miatt tökéletesen megfelel bármilyen esemény helyszínének.

A közelmúltban szintén felújított Yellow Bistro & Bar osztozik az étteremmel a hatalmas, közel 200 fős összkapacitású teraszon, amely a Duna mellett, gyönyörű panorámával, fiatalos stílussal várja vendégeit. A Yellow Bistro & Bar külön étlappal rendelkezik, korszerű és izgalmas bisztró-kínálattal, valamint a bárokra jellemző változatos italválasztékkal.

A közösen 500 fő befogadására alkalmas étterem a terasszal kiegészülve a felújítás után egy új, sokoldalú és érdekes helyszínt kapott. A nagy tér dizájnos láncfüggönyökkel könnyen szekcionálható, de az összefüggő hatás megmarad. A hotel vezetése szeretné kihasználni az új terek adta lehetőségeket, így kültéri rendezvények lebonyolításában és élőzenés estekben is gondolkodnak.

A DVM group kivitelezésében öltött modern és elegáns új külsőt az Episode étterem vendégtere, látványkonyhája és terasza, valamint a hozzájuk kapcsolódó Novella konferenciaterem. A DVM group jelentős tapasztalatokkal bír hotelfelújítások terén, és a Danubius Hotels Group számos szállodájának (pl. Hilton Budapest, Health Spa Resort Margitsziget, Radisson Blu Béke Hotel, Health Spa Resort Aqua Hévíz) újjászületésében működött már közre az elmúlt évek során. A bontás tavaly decemberben kezdődött, a munkálatok 2019 tavaszán fejeződtek be.

Tóth Zoltán, a Helia séfjének hitvallása, hogy a humor és a jó csapat elengedhetetlen, a vezetőnek pedig törekednie kell a kollégák megbecsülésére és bizalmára. „Édesanyám azt tanította: úgy viselkedj másokkal, ahogyan te is szeretnéd, hogy veled viselkedjenek. Mi hiszünk abban, hogy vendégszeretetünk és odafigyelésünk újra és újra hozzánk invitálja majd, aki egyszer betér, és a szállóvendégek számára is olyan menüt kínálunk, ami miatt érdemes minden étkezésre nálunk maradni. A hagyományos ízek, az egészséges, magyar termelőktől származó alapanyagok találkoznak konyhánkban a modern technológiákkal, és mindehhez most már a stílusos és kényelmes környezet is adott, hogy tejessé tegye az élményt. Szeretném, ha minél több, a gasztronómia iránt érdeklődő vendéggel ismertethetném meg az Episode étteremünket.”

A Danubius Hotels Group egységes gasztronómiai koncepcióját a Danubius Hotels Group vezető konyhafőnöke és éttermi igazgatója, a Hilton Budapest konyhafőnöke, Maráczi Imre álmodta meg és ennek megfelelően folyamatosan segíti a séfek és éttermi igazgatók munkáját. A legmagasabb éttermi minőségi sztenderdek szerint felépített gasztroprofil lényege, hogy a szállodacsoport tagjai között egy egységes színvonalat alakít ki, miközben újrapozícionálja az éttermeket saját stílusuknak, adottságaiknak és igényeiknek megfelelően, egyedi megoldásokkal testre szabva. Az Episode Étterem és a Yellow Bistro & Bar esetében Tóth Zoltán séffel és összetartó csapatával mindezt úgy tudták megvalósítani, hogy a változás a vendégek és a kollégák számára is még komfortosabb környezetet eredményezett.
A felújított teraszon június 5-én partnereit látta vendégül a Danubius Hotel Helia. Az est koncepciója a pitypangok, és a sárga-fehér színek köré épült, amelyek az új dizájn alapját is adták.
Danubius Hotel Helia Facebook: https://www.facebook.com/DanubiusHotelHelia/
Danubius Hotel Helia Instagram: https://www.instagram.com/danubiushotelhelia/
Yellow Bistro & Bar Facebook: https://www.facebook.com/yellowbistrobar/
Yellow Bistro & Bar Instagram: https://www.instagram.com/yellowbistrobar/

Interjú Nathalie Rottenburggal, a Danubius Hotel Helia dizájnerével

Megújult a Danubius Hotel Helia Episode étterme és a szálloda terasza. A különleges, színes, világos tereket a spanyol belsőépítész-formatervező, Nathalie Rottenburg álmodta meg. A tervező korábbi projektek kapcsán már bizonyította a szállodai belső terek iránti elköteleződését, és ezúttal is egyedit alkotott.

Melyek voltak a legérdekesebb és legnagyobb kihívást jelentő vetületei a Danubius Hotels Grouppal való együttműködésnek?
N. R. A Danubius csoport évekkel ezelőtt lehetőséget adott nekem, hogy részt vegyek ebben a több hotel megújítását érintő csodálatos munkában. Őszintén mondhatom, hogy a projektek minden esetben átfogó, több szakterületet érintő csapatmunka eredményei. Ez a siker záloga.

Mi volt az első kérdése, azután, hogy a Helia vezetősége felkereste?
N. R. Az első kérdés mindig az, hogy mik a hotel jövőbeni tervei? Egy új üzleti lehetőséget alapoz-e meg a változás? Van-e ehhez stílusbeli elképzelés? Egy világos irányvonal kijelölése mindenki számára nagyon fontos.

Hogyan kezdte meg a munkát az adott projekten?
N. R. A Danubius csapat nem volt elégedett a homlokzat sárga színével, így ez lett a fő cél: elérni, hogy ez az erős építészeti elem harmóniába kerüljön a megújítással. Ahelyett, hogy megváltoztatnánk ezt az adottságot, azon dolgoztunk, hogy erős és pozitív hangsúlyt kaphasson.

A szálloda és a dizájn hangulata meghatározza az ottlétünk hangulatát, minőségét is. Mi kapta a hangsúlyt a Helia felújításakor?
N. R. Hiszünk abban, hogy a szállodadizájn mindenkié. Általában a vendég áll a fókuszban, ami természetesen kiemelt szempont, ugyanakkor az alkalmazottak szintén itt töltik a napjuk nagy részét, így az ő közérzetük éppolyan fontos! Mindannyian szeretünk kellemes környezetben dolgozni, amelyre büszkék lehetünk. És mindenkinek meg kell teremteni a lehetőséget, hogy szerethető munkakörnyezetet kapjon. A jó belső dizájn mindenkié, és nem utolsó szempont, hogy aki ma a kollégánk, holnap akár a vendégünk is lehet.

Minden építésznek saját stílusa van, az Öné milyen?
N. R. Nem tudnám egy stílusban meghatározni. Talán modern-kortárs-klasszikus? Az elmondható róla, hogy mindig nagy hangsúlyt fektetek az érzésekre, és figyelek rá, mit „üzen” az épület, a város, az ország. Sokat utazni, különböző országokban élni és sok kultúrát megismerni, mind szélesíti a látókörünket. Minden projektnek külön személyisége van, amely többnyire a megrendelő személyiségét tükrözi. Dizájnerként pedig részben pszichológusnak is kell lenni: megismerni, mondhatnánk „egy cipőben járni” a megbízóval, hogy a munka egyértelműen meghatározható legyen és tükrözze a legfontosabb célokat.  

Odafigyel a fenntarthatóság és környezettudatosság kérdéseire az épületei esetében?
N. R. Igen, teljes mértékben. Komolyan hisszük, hogy ez kötelességünk is minden projektnél, amelyben részt vállalunk. Minden esetben törekszünk az újrahasznosított anyagok, energiatakarékos megoldások alkalmazására. Földünk veszélyben van, és mindannyiunk segítségére szorul. A technológia ma esélyt ad, hogy olyan anyagokkal dolgozzunk, amelyekkel egyúttal környezetünket is védhetjük.

Mit érzett a projekt lezárásakor?
N. R. Bevallom, büszkeséget! Minden projekt egy tárgyalással kezdődik és egy darab fehér papíron indul. Összeírjuk a kéréseket, célokat, feladatokat, stb. és mikor mindez megvalósul, nos, az különleges érzés. Én szeretek minden megbízást személyesen koordinálni, ez az, ami miatt nehéz ez a munka. A belsőépítészetnél mindenre figyelni kell. Számtalan ember, a legkülönfélébb háttérrel, szinte csak annyi a közös bennük, hogy ezt a helyszínt választották, de mindannyian az általunk megtervezett terekben fogják átélni az élményeiket. És ez varázslatos. El sem tudom képzelni az életem anélkül, hogy hotelek dizájnjával foglalkoznék.

Danubius Hotels Group
A Danubiust 1972-ben alapították. A Danubius Hotels Group mára Magyarország legnagyobb szállodaláncává nőtte ki magát.  A 46 szállodával, több, mint 4300 dolgozóval üzemelő, Európa 5 országában jelenlévő cég tulajdonosai hosszú távú befektetőként elkötelezettek a gyógyturizmus és a medical wellness irányában és a nemzeti kincset jelentő épületek felújításában, állagmegóvásában. A Danubius szállodák a városi „City” , és a gyógy- és wellness szállodák, a „Spa” márkák köré szerveződnek. A városi szállodák közé tartoznak Magyarország legrégibb, legpatinásabb szállodaépületei. A Danubius Spa szállodák Európa-szerte ismert Medical wellness szállodák, melyek számos gyógykezeléssel és komplex terápiával várják vendégeiket. A Danubius Hotels Group büszke arra, hogy nemcsak üzleti szolgáltatásaiban, de munkáltatói szemléletében is innovatív, vallja, hogy a vendégek és a munkavállalók egyformán fontosak a cég számára.


DVM group
A DVM group hazánk egyik legkomplexebb építőipari szolgáltatásokat nyújtó cégcsoportja 1995-ös megalapítása óta a magyar ingatlanszektor meghatározó szereplője. A portfólió elemei az építésztervezés, a projektmenedzsment, a környezetvédelmi szaktanácsadás és a generálkivitelezés. A DVM group 100%-ban magyar tulajdonú középvállalkozás, amely több mint 170 alkalmazottat foglalkoztat.

www.dvmgroup.com

Tetszett a cikk? Oszd meg barátaiddal:
Nyomtatás

EZT IS NÉZD MEG!


Kenhető szigetelők
Mind a kültéri, mind a beltéri vízszigetelési munkákat jelentősen megkönnyítik a...
Védekezés a növényi kártevők ellen
A növényi kártevők kiírtásánál nem a vegyszerek, mérgek segítségével történő kipusztítás,...
Jelentősen nőtt a környezetbarát építőanyagok iránti igény
Az elmúlt öt évben közel négyszeresére nőtt azoknak a lakossági építtetőknek a száma,...
5 tipp: Így használjuk helyesen a hűtőnket
Egy átlagos magyar évente 33 kg élelmiszert dob a szemétbe csak azért, mert túl sokat...
Toldjuk meg a terasztetőt
Az előrehajló sátortető nem tudta kellőképpen védeni a szépen karbantartott családi...
Kültéri burkolás: legyen szép az erkély!
A szép terasz és erkély nem csak a kertes családi házban...

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION