Megújult az Ötlet Mozaik


A májusi lapszámmal megújul az Ötlet Mozaik. A kreatív férfiaknak szóló magazin arculata és a tartalmi felépítése felfrissül. Új rovatokkal, inspiratívabb tartalommal, egyedi fázisfotós leírásokkal szólítja meg azokat a férfiakat, akik kreativitást éreznek magukban ahhoz, hogy az otthonukat szépítsék, átalakítsák, újjáépítsék.

A magazin megújítását egy 2017-es kutatás előzte meg, ahol a Kiadó egy széleskörű piaci felmérést végzett azzal kapcsolatban, hogy milyen hobbiszokások váltak az utóbbi időkben a férfiak kedvenceivé. A barkácsolással, kertépítéssel és az építkezéssel kapcsolatos teendők előkelő helyen szerepeltek, így a Kiadó alátámasztva látja a brand létjogosultságát: Ötlet Mozaik valóban a kreatív férfinak szól.

Az Ötlet Mozaik olvasótáborában kétszer annyi a férfi, mint a nő, és túlnyomó többségben vannak a 40-49 évesek. Az átlagosnál magasabb a középiskolai illetve főiskolai/egyetemi végzettségűek aránya is. Jellemzően 2-4 fős háztartásokban élnek és közel háromnegyedüknek van gyereke, a többségnek 18 éven felüli. Az olvasók döntő többsége családi házban lakik és majdnem 90%-nak van valamekkora kertje, ami előre vetíti a házzal és kerttel kapcsolatos témák fontosságát, ilyen irányban való érdeklődésüket. Az Ötlet Mozaik olvasóinak túlnyomó többsége szeret kreatívkodni, valamint a többség szereti azt is megérteni, hogy mit csinálnak a mesteremberek, így próbálják elkerülni a kiszolgáltatottságot.*
*(IQ Press Kft./ Ötlet Mozaik kutatás /2017.04.)

„Az IQ Press Kiadó portfoliójába tökéletesen illeszkedik a férfiaknak szóló DIY magazin, szinergiát képezve a Praktikával, illetve a Praktika magazin külön kiadványaival. A 20 éves Ötlet Mozaik továbbra is egyedi hirdetési lehetőségeket biztosít az építőipari szereplőknek, biztosítva ezzel a célcsoport azonos kommunikációt. Az olvasók pedig több egyedi ötletet várnak az Ötlet Mozaiktól, könnyen beszerezhető alapanyagokkal készült tárgyakat éppúgy keresik, mint az általános ismeretterjesztést. Ezeknek az igényeknek eleget téve újítottuk meg az Ötlet Mozaikot kívül-belül ”– mondta Bőcs András, az IQ Press Kft. ügyvezetője.

„Aki építkezik, felújít, pontosan tudja, mennyire nehéz manapság jó szakembert találni. A kreatív férfi maga végzi el a kisebb ház körüli teendőket, így nem csupán gyorsabban elkészül a vágyott újítás, társul mellé a büszkeség is, amiért az saját kezűleg készült el. Ebben nyújt segítséget a megújult Ötlet Mozaik: egyedi fázisfotós leírással vezeti végig egy-egy alkotás elkészítését. Az építkezés, kertépítés került a lap fókuszába, amelyek mellett otthonszépítési ötleteket is bemutatunk. Minden lapszámban találhatnak az olvasók információkat a szerszámokról, a különböző típusok összehasonlításáról, újdonságokról. Ahogy az új mottónk is szól: a kreativitáshoz ön kell, az ötleteket mi adjuk! A célunk, hogy az Ötlet Mozaiknak helye legyen minden kreatív férfi szerszámos ládájában és szakértő barátként segítse az alkotó munkát” - mondta Palcsek Zsuzsanna, a Kiadó DIY portfólió vezetője.

Az IQ Press Kft. magyar tulajdonban lévő, piacvezető DIY-, home&garden magazin kiadó és a rejtvénylap piac meghatározó szereplője. Kiadványai között szerepel a Praktika, az Otthon magazin, az ezekhez tartozó külön kiadványok, az Ötlet Mozaik, valamint a 61 éves Füles rejtvénylap, a Kis Füles – a gyerekek rejtvénylapja, a KLUB, UHU rejtvénymagazinok és további ötven rejtvénylap, illetve kreatív, kézimunkával kapcsolatos hobbimagazin.

Tetszett a cikk? Oszd meg barátaiddal:
Nyomtatás

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION