Úttörőből lett a régió egyik legnagyobb magyar központú franchise hálózata a Diego, amelynek üzletfilozófiája, hogy a vevők is és a vállalkozók is nyerjenek.
Itt a nyár, az otthonok és nyaralók szépítésének, de nem utolsó sorban a gyerekek szeptemberi iskolakezdéséhez a tanulósarok ki- vagy átalakításának időszaka. Sok időt és energiát spórolhatunk magunknak, ha a beszerzés során a bizonytalan nézelődés helyett felkészülten, konkrét elképzelésekkel fogunk hozzá. Íme néhány tanács, amelyek megfogadásával könnyebb lesz a döntés:
Külföldön is erőteljes terjeszkedésbe kezd a magyar központú Diego franchise-hálózat: mint a cég sajtótájékoztatóján elhangzott, 2020-ig megduplázza szlovákiai és romániai áruházai számát. Itthon pedig a külön-külön kínált padló- és falburkolatok, függönyök mellett idén új, trendi enteriőrökkel hódít, amelyeken ugyanaz a minta köszön vissza a bútorkárpitról, a tapétáról és a függönyökről.
Fizessen elő a magazinra!
Havonta megjelenő lakásfelújítással, átalakítással, építkezéssel, kertrendezéssel valamint számos egyedi barkács- és javítási ötlettel, tanáccsal szolgáló színes magazin.