Superbrands-díjas az Ariston Thermo


A magyarországi leányvállalat ezzel megelőzte az olasz anyacéget.

Suberbrands díjat kapott az Ariston Thermo Hungária Kft. 2018-ban. A magyarországi termotechnika-piacon évek óta dobogós helyen álló vállalat első alkalommal részesült a rangos elismerésben.
A nemzetközi díjat a világ közel 90 országában ítélik oda azoknak a márkáknak, amelyek élen járnak az innovációban, kiemelkedő stratégiával, ismertséggel és tradícióval rendelkeznek.
A kiváló minőséget jelképező védjegyet a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák nyerik el.
A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, pályázni vagy jelentkezni nem lehet rá.
Magyarországon 2004-ben indult útjára a Superbrands program. A díjak odaítélésben szakmai bizottság dönt. A független és önkéntes szakértőkből álló zsűri figyelembe veszi az adott márka piaci szereplését, történelmét, etikai megítélését, közismertségét, márkastratégiáját, hagyományait, valamit a vállalat goodwilljét (a cég jó hírnevéből fakadó értékét). Ezt követően közvéleménykutatást végeznek a lakosság körében, ahol már szűkül a résztvevő márkák száma. A fogyasztók reprezentatív mintáján végzett piaci felmérésben azt vizsgálják, hogy a jelöltek a márkahűség, a dinamizmus és a vezetés területén hogyan teljesítettek.
A szakértői bizottság a nemzetközi védjegyadatbázisból dolgozik. Ötezer márkából választ ki 800-at a vállalatvezetőkből, pénzügyi, kommunikációs és reklámszakemberekből, valamint más területek vezető szakértőiből álló bizottság és dönti el, hová menjen az elismerés.
A döntés idén első ízben kedvezett az Ariston Hungária Kft.-nek, aki ezzel az olasz anyacéget is megelőzte ebben a versenyben. A vállalat hazai ügyvezető-igazgatója szerint a Superbrands díjjal az Ariston megkoronázta azt a 20 évet, amit eddig Magyarországon eltöltött.
– Bízunk abban, hogy a vásárlók továbbra is értékelni fogják az innovációra és energiatakarékosságra irányuló erőfeszítéseinket, hiszen a magyar családokért dolgozunk – mondta Pavek Gábor.
Az igazgató azt is kifejtette, hogy a vállalat már évek óta kizárólag energiatakarékos és csökkentett károsanyag-kibocsátású termékeket hoz be hazánkba. Márciusban tették elérhetővé Magyarországon azt a hibrid vízmelegítőt, ami „A” kategóriás besorolást kapott osztályában egyedülálló módon.

A Lydos Hybrid névre hallgató elektromos vízmelegítő hőszivattyús hibrid technológiával működik és akár napi 50% megtakarítást is elérhetnek a családok a használatával. Ára két év alatt megtérül.
Ugyanez a készülék a közelmúltban nyerte el a GOOD DESIGN™díjat Chicagóban, ami az egyik legrangosabb nemzetközi elismerés a szakmában.
Az Ariston továbbra is kiemelt szempontként kezeli a hazai lakosság korszerű, energiatakarékos termékekkel való megismertetését, valamint a magyarországi energiatudatosság erősítését. A Superbrands elismerés megerősítése annak, hogy a vállalat kitűnő munkát végez a hazai piacon és a hazai felhasználók nyitottak az újdonságokra.

Tetszett a cikk? Oszd meg barátaiddal:
Nyomtatás

EZT IS NÉZD MEG!


Új MEWA katalógus
Szeptembertől már Magyarországon is az új „World Wide Work by MEWA“ termékkatalógusból...
BabaMama Expo – hangolódjunk a családra!
Babakocsi kalandpark, pelenkatorta bemutató és idén először Apuka stand is vár a...
Stílusos dió dekorfal
Sajnos nem minden fa él száz évig, de ha elhal, akkor sem kell azonnal tüzelőnek...
Modernizálja áruházait a Praktiker
Újragondolta üzletegységeinek működését a Praktiker: egységesítette áruházai szortimentjét,...
Megjelent a 2018. januári ÖM
Néhány tipp, miről írunk barkácsmagazinunkban: kétféle emeletes ágy, meglepő polcok,...

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION