Superbrands-díjas az Ariston Thermo


A magyarországi leányvállalat ezzel megelőzte az olasz anyacéget.

Suberbrands díjat kapott az Ariston Thermo Hungária Kft. 2018-ban. A magyarországi termotechnika-piacon évek óta dobogós helyen álló vállalat első alkalommal részesült a rangos elismerésben.
A nemzetközi díjat a világ közel 90 országában ítélik oda azoknak a márkáknak, amelyek élen járnak az innovációban, kiemelkedő stratégiával, ismertséggel és tradícióval rendelkeznek.
A kiváló minőséget jelképező védjegyet a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák nyerik el.
A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, pályázni vagy jelentkezni nem lehet rá.
Magyarországon 2004-ben indult útjára a Superbrands program. A díjak odaítélésben szakmai bizottság dönt. A független és önkéntes szakértőkből álló zsűri figyelembe veszi az adott márka piaci szereplését, történelmét, etikai megítélését, közismertségét, márkastratégiáját, hagyományait, valamit a vállalat goodwilljét (a cég jó hírnevéből fakadó értékét). Ezt követően közvéleménykutatást végeznek a lakosság körében, ahol már szűkül a résztvevő márkák száma. A fogyasztók reprezentatív mintáján végzett piaci felmérésben azt vizsgálják, hogy a jelöltek a márkahűség, a dinamizmus és a vezetés területén hogyan teljesítettek.
A szakértői bizottság a nemzetközi védjegyadatbázisból dolgozik. Ötezer márkából választ ki 800-at a vállalatvezetőkből, pénzügyi, kommunikációs és reklámszakemberekből, valamint más területek vezető szakértőiből álló bizottság és dönti el, hová menjen az elismerés.
A döntés idén első ízben kedvezett az Ariston Hungária Kft.-nek, aki ezzel az olasz anyacéget is megelőzte ebben a versenyben. A vállalat hazai ügyvezető-igazgatója szerint a Superbrands díjjal az Ariston megkoronázta azt a 20 évet, amit eddig Magyarországon eltöltött.
– Bízunk abban, hogy a vásárlók továbbra is értékelni fogják az innovációra és energiatakarékosságra irányuló erőfeszítéseinket, hiszen a magyar családokért dolgozunk – mondta Pavek Gábor.
Az igazgató azt is kifejtette, hogy a vállalat már évek óta kizárólag energiatakarékos és csökkentett károsanyag-kibocsátású termékeket hoz be hazánkba. Márciusban tették elérhetővé Magyarországon azt a hibrid vízmelegítőt, ami „A” kategóriás besorolást kapott osztályában egyedülálló módon.

A Lydos Hybrid névre hallgató elektromos vízmelegítő hőszivattyús hibrid technológiával működik és akár napi 50% megtakarítást is elérhetnek a családok a használatával. Ára két év alatt megtérül.
Ugyanez a készülék a közelmúltban nyerte el a GOOD DESIGN™díjat Chicagóban, ami az egyik legrangosabb nemzetközi elismerés a szakmában.
Az Ariston továbbra is kiemelt szempontként kezeli a hazai lakosság korszerű, energiatakarékos termékekkel való megismertetését, valamint a magyarországi energiatudatosság erősítését. A Superbrands elismerés megerősítése annak, hogy a vállalat kitűnő munkát végez a hazai piacon és a hazai felhasználók nyitottak az újdonságokra.

Tetszett a cikk? Oszd meg barátaiddal:
Nyomtatás

EZT IS NÉZD MEG!


Új MEWA katalógus
Szeptembertől már Magyarországon is az új „World Wide Work by MEWA“ termékkatalógusból...
Teljes körű teraszszépítés
A közelmúltban esedékessé vált Teleki Tiboréknál a 25 éve épült szászvári ház teraszának...
Mediterrán madáritató tőzegbetonból
Hosszan gondolkodtak a kertjük központi helyén üresen árválkodó terület kihasználásáról...
Így cseréljünk kerti lépcsőt
Minden falépcső esetében eljön az idő, amikor már nem érdemes újra lefesteni, mert...
Megjelent a 2018. januári ÖM
Néhány tipp, miről írunk barkácsmagazinunkban: kétféle emeletes ágy, meglepő polcok,...

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION