A századik Diego Magyarországon


A balatonlellei bolt lehet a déli part és Somogy megye nagy részének ellátóközpontja.

A Balaton déli partján – az egyik legnagyobb turisztikai, bevásárló és közlekedési csomópontban –, Balatonlellén nyitotta meg századik hazai boltját a térség meghatározó lakberendezési franchise áruházhálózata. A Diego ezzel újabb lépést tett expanziós tervei megvalósításához.


A 100. magyarországi Diego pont kiválasztásakor több szempontot is figyelembe vettek, mint például az elhelyezkedést: forgalmas helyen (a 7-es főút mellett, ingyenes parkolási lehetőséggel) alakították ki az üzletet. A döntésnél fontos tényező volt a város vonzereje is, amiben a helyi innovációs törekvések is szerepet játszottak (ide helyezték el pl. a Balaton első okospadját, valamint az egyik első elektromos villámtöltő-állomást). Ellentétben több balatoni üdülőövezeti várossal, Balatonlelle összlakossága az elmúlt másfél évtizedben növekedett (a KSH idei adatai szerint 5,1 százalékkal, jelenleg közel ötezer fő). Nyáron nagyjából 20 000 fő tartózkodik itt, 50 százalékuk nem turistaként, hanem hónapokig életvitelszerűen él a városban.

„A település és szűkebb vonzáskörzete mellett a délre eső területet, Somogy megye nagy részét, egészen a Kaposvárig terjedő régiót is ki fogjuk szolgálni, ahol a lakosság már hetvenezres nagyságrendű” – mondta Hetyei József, a Diego hálózati igazgatója, hozzátéve: az időzítés sem véletlen, hiszen a nyári szezon a balatoni áruházak forgalmában jelentősen érezteti hatását. A térségben régóta működő Diego boltok, mint a siófoki és a keszthelyi, jó példák erre.

Az üzlet méretét a vásárlói igényekhez és a várható forgalomhoz mérten alakították ki, így lett a századik magyar Diego áruház 200 m2 alapterületű. Arra számítanak, hogy a szezonális cikkekből idén is a műfű lesz a legkeresettebb, amelynek forgalomnövekedése nyáron a legnagyobb, és a felújítási idény miatt várhatóan a laminált padló, a padlószőnyeg és a vinyl termékek eladási számai is nagymértékben nőnek majd.

 

A balatonlellei áruházat a várpalotai, több mint tíz éve Diego franchise partnerként működő áruházvezető családi vállalkozásként nyitotta meg, mert a fiatalok a Diegoban képzelik el a jövőjüket és bíznak a terület kiaknázásra váró potenciáljában.

Tetszett a cikk? Oszd meg barátaiddal:
Nyomtatás

EZT IS NÉZD MEG!


Az egészséges padlószőnyeg
Az Inku Refresh nem csupán a modern esztétikai, komfortbeli és technikai követelményeknek...
Utólagos falvíztelenítési eljárások
Kedves Hajnalka! A házunk szuterénnel rendelkezik. Kb. 120 cm-es falfelület van a...
Végtelen formájú fapad
Károlyi Angelica grófnő álmát Gáborecz István valósította meg.
Hibátlan padló évek múltán is
Ön is olyan padlóburkolatra vágyik, amelynek csodájára járnak, és amivel garantáltan...
Falburkolat fából
A lambériázás az otthon dekorálásának örök visszatérő eleme. A hetvenes években az...

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION