A jól ismert „Ideje az energiatakarékosságnak” szlogen helyére új, nemzetközi szlogen érkezik, ami úgy hangzik, hogy Challenge. Create. Care.
Ez a három szó – magyarul kihívás, alkotás, gondoskodás – egy gondolkodásmódot fed le, ami a vevőközpontúság, a folyamatos fejlődés és a biztonságos munkavégzés, biztonságos termékek köré épül.
A Knauf Insulation eddig is a fenntartható fejlődés, a műszaki fejlesztések elkötelezett híve volt, elég csak az Ecose technológiára gondolnunk, vagy a Fenntarthatósági jelentésre, amelyben a cég olyan gyártási követelményeket támaszt magával szemben minden évben, amelyek szigorúbbak az érvényben lévő törvényi szabályozásnál, ezzel is küzdve a pazarlás, a környezetszennyezés, valamint a klímaváltozás ellen.
A vevőközpontúság nem új gondolat, de olyan terület, ahol mindig van lehetőség javítani a szolgáltatások színvonalán és a kapcsolatok minőségén. A gyártósortól a beépítés helyszínéig sok kézen át kerül a termék a felhasználóhoz, és a különböző állomásokon tapasztalt hozzáállás nagyban befolyásolja a vásárlót abban, hogy legközelebb is ennek a gyártónak szavaz-e bizalmat, amikor termékbeszerzési döntést kell hoznia.
A döntést megkönnyíti, ha a termék kifogástalan minősége mellett a vevő segítőkész szolgáltatást, szakértő támogatást, minden kérdésére kimerítő tájékoztatást kapott.
A hőszigetelés egy hosszú távú, többszörösen megtérülő, környezetvédelmi szempontból is kiemelkedő beruházás, ami évtizedekre meghatározza ingatlanunk energetikai állapotát, az épület fenntartásával járó költségeinket, ezért kulcsfontosságú az, hogy helyes döntéseket hozzunk már a kezdetekkor.
A Knauf Insulation sikerének záloga partnereinek elégedettsége. Ez kell, hogy legyen a közös célunk a jövőben is, ahogy a múltban is ez volt.
Bővebb információ: knaufinsulation.hu
Havonta megjelenő lakásfelújítással, átalakítással, építkezéssel, kertrendezéssel valamint számos egyedi barkács- és javítási ötlettel, tanáccsal szolgáló színes magazin.