20 éve a közös úton


Nemrég ünnepelte fennállásának 20 éves jubileumát az ország meghatározó építőanyag-kereskedelmi hálózata, az újHÁZ Centrum.

A két évtizede tartó töretlen siker titka a hálózatot alkotó családi vállalkozásokban, a megbízhatóságban, a tudatos vállalatépítésben és a profizmusban rejlik.
Mérföldkövek
A vállalat elmúlt két évtizedében számos olyan fordulópont volt, amely elősegítette az építőanyag-kereskedelmi hálózat sikertörténetét. Az első jelentős horderejű lépés az volt, amikor az 1997-ben létrejött beszerzési társulás központi vezetősége átalakult, s ennek köszönhetően egy évvel később telephelyeik már lefedték a nyugati régiót is. 2005-ben az újHÁZ Kft zártkörűen működő részvénytársasággá alakult a további fejlődések elősegítése, az új perspektívák megnyitása érdekében, 2007-től pedig újHÁZ Centrum márkanév alatt megkezdték az egységes kommunikációt és tudatos márkaépítést is.
Az ezt követő években folyamatosan épült az hálózat, egyre nőtt az országos lefedettség, majd ezt a stratégiai irányvonal megújítása követett, melynek fontos mérföldköve volt a partnerprogram elindítása, az egységes arculat bevezetése, a sajátmárkás termékek bevonása a választékba, illetve a kínálat kibővítése hideg- és melegburkolati termékekkel.

Közös értékek mentén
"2017-ben ünnepeltük megalakulásunk 20 éves jubileumát. Büszke vagyok az eredményekben és díjakban tükröződő közös sikerekre, a megalakulás óta jellemző folyamatos fejlődésre és az állandó megújulásra. Arra, hogy még a gazdasági válság idején is rá tudtunk cáfolni a piaci környezetre" - mondja dr. Rázsóné Szórády Csilla, az újHÁZ Centrum cégvezetője, majd hozzáteszi: szerencsésnek érzi magát, hogy egy ilyen csapatot vezethet. Úgy véli, hogy bár az újHÁZ-at a profizmus, a szakmaiság, az elkötelezettség, valamint a kitartás teszi eredményessé, a vállalat az azt alkotó emberek és nagy múltú családi vállalkozások révén válik igazán sikeressé.
Juhász Attila, az újHÁZ Zrt. igazgatóságának elnöke, a Piramis Építőház Kft. ügyvezetője a siker másik pillérét a folyamatos telephelyi bővülésben látja. Ezzel kapcsolatban rámutat: fontosnak tartják, hogy olyan embereket és cégeket vegyenek be hálózatukba, akik egyrészről pénzügyileg stabilak, másrészről pedig gondolkodásukban és stratégiájukba is tudnak igazodni ahhoz a fejlődéshez, amit a vállalat két évtizede sajátjának vall.

Cél: újabb sikeres évtizedek
Az építőanyag-kereskedelmi hálózat jubileumi évére a koronát az elismerések sokasága és a húszéves ünnepség helyezte, melyre a bikali Puchner Kastélyszálló Lovagtermében került sor. Az impozáns környezetben megrendezett gálavacsorán a hálózathoz tartozó kereskedések vezetőin túl az építőanyag-kereskedelmi hálózat stratégiai beszállító partnerei is részt vettek. A cégvezető nyitóbeszédét követő kisfilmben pedig közösen idézték fel azt az utat, amelyen két évtizede járnak, és azokat a mérföldköveket is, melyek a sikereiket szavatolják.
A vállalat a korábbi évekhez hasonlóan 2017-ben is Superbrands díjat nyert, a folyamatos pénzügyi növekedés mellett pedig újabb telephelyekkel is bővülni tudtak, s bíznak abban, hogy a sikertörténet a következő évtizedekben is folytatódik majd.

Tetszett a cikk? Oszd meg barátaiddal:
Nyomtatás

EZT IS NÉZD MEG!


Mekkmestermunka
MekkmestermunkaKedves Hajnalka! Menteném a menthetőt, ami a burkoló "mester" keze...
Előszobabútor raklapból
Minden lakásban vannak hiányzó bútorok, és szinte mindig vannak felesleges tárgyak....
Tanulóasztal s. k.
Szüksége volt egy íróasztalra Németh Kristófnak Pécsett, mert gimnáziumba jár, és...
Megjelent a 2013 decemberi ÖM
Néhány tipp, miről írunk barkácsmagazinunkban: építsünk tolóajtós szekrényt és duplamosdós...
Szigetelt ház – fűtés negyedáron
Közel háromhavi fűtésköltségének megfelelő összeget, vagyis 40 302 forintot spórolt...

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION